Usługi

  • Wdrożenia
  • Szkolenia
  • Serwis
  • Anakonda Online
  • Dodatkowe

Wdrożenia

W ramach wdrożeń oferujemy:

  • wykonanie analizy przedwdrożeniowej,
  • wykonanie zmian w oprogramowaniu dostosowujących pakiet do Państwa potrzeb,
  • instalację oprogramowania włącznie z konfiguracją serwera,
  • import danych z systemów używanych obecnie, (cena uzależniona od ilości i rodzaju importowanych danych),
  • przeprowadzenie szkolenia użytkowników.

W wyniku wdrożenia otrzymują Państwo system „pod klucz” spełniający wszystkie Państwa potrzeby za część kwoty potrzebnej na zakup i wdrożenie pakietów działających w podobnych technologiach. Koszt jest wielokrotnie mniejszy niż w przypadku innych systemów ERP dostępnych na rynku. Wynika to głównie z tego, że za żaden element naszego oprogramowania (bazę danych, systemy operacyjne, biblioteki i samo oprogramowanie) klient nie musi płacić opłat licencyjnych, które często stanowią znaczącą część kosztów wdrożenia takiego systemu.

Cena wdrożenia jest każdorazowo ustalana na podstawie analizy przedwdrożeniowej. Tworzona jest ona w oparciu o specyfikę firmy, sposób działania oraz zakres wykorzystania systemu. Na tej podstawie przygotowujemy odpowiednie i atrakcyjne oferty. Analizując procesy zachodzące w przedsiębiorstwie optymalizujemy koszty i funkcjonalny zakres wykorzystania naszego systemu.

Na rynku systemów do zarządzania działamy już od ponad 10 lat, co daje pewność wykonania profesjonalnego wdrożenia. Nasi pracownicy mają doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych i zawsze dokładnie przeprowadzają analizę potrzeb klienta pod kątem zapotrzebowania na poszczególne elementy systemu oraz współpracę pomiędzy nimi.

Szkolenia

Ze względu na rosnące zainteresowanie przez Klientów technicznymi aspektami administrowania systemem Anakonda, zespół Record System postanowił wyjść naprzeciw zapotrzebowaniu i zorganizować szkolenie mające na celu przybliżyć metody i techniki instalowania oraz utrzymania aplikacji. Naszym celem jest dostarczenie wiedzy wystarczającej do samodzielnego przeprowadzenia instalacji oraz konfiguracji serwera Anakondy wraz z Klientami. Szkolenie ma charakter otwarty i podzielone jest na dwa etapy w zależności od stopnia zaawansowania.

KURS ADMINISTROWANIA SYSTEMEM ANAKONDA – stopień podstawowy

Liczba godzin: 12

Termin szkolenia: kurs weekendowy (ostateczny termin uzależniony jest od ilości zgłoszeń)

Koszt szkolenia: 800 PLN netto

Wymagania wobec uczestników:
  1. Umiejętność instalacji i konfiguracji serwerów linuksowych, szczególnie dystrybucji Debian
  2. Podstawowa znajomość PostgreSQL
Zakres szkolenia:
  1. Instalacja i konfiguracja serwera Anakondy w wersji podstawowej
  2. Niestandardowe biblioteki i ustawienia Linuxa
  3. Instalacja i konfiguracja klienta Linux / Windows / binarny
  4. Operatorzy systemowi : anakonda, harmonogram, raporty
  5. Skrypty aktualizujące
  6. Ćwiczenia praktyczne w małych grupach (wymagany własny laptop z instalacją Linuxa)
Certyfikat:

Uczestnicy szkolenia otrzymują imienne certyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia

KURS ADMINISTROWANIA SYSTEMEM ANAKONDA – stopień zaawansowany

Liczba godzin: 12

Termin szkolenia: kurs weekendowy (ostateczny termin uzależniony jest od ilości zgłoszeń)

Koszt szkolenia: 800 PLN netto

Wymagania wobec uczestników:
  1. Umiejętność administrowania serwerami linuksowymi, szczególnie dystrybucji Debian
  2. Zaawansowana znajomość PostgreSQL
Zakres szkolenia:
  1. Konfiguracja replikacji (Strumieniowa z wykorzystaniem plików WAL)
  2. Konfiguracja synchronizacji (Komser)
  3. Instalacja i konfiguracja PAN
  4. Konfiguracja wyświetlaczy
  5. Ćwiczenia praktyczne w małych grupach (wymagany własny laptop z instalacją Linuxa)
Certyfikaty:

Uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia

Serwis

Po wykonaniu wdrożenia proponujemy serwis:

  • usuwanie błędów w oprogramowaniu,
  • administrowanie serwerem Linux,
  • administrowanie serwerem PostgreSQL,
  • administrowanie serwerem Anakonda,
  • wykonywanie kopii bazy danych,
  • pomoc techniczna w bieżącej pracy operatorów (telefon, mail),
  • dostosowywanie systemu do zmian w prawie,
  • szkolenia i wdrożenia nowych funkcjonalności,
  • wykonywanie zmian w oprogramowaniu.

Serwis jest płatny ryczałtowo – miesięcznie, z wyjątkiem dwóch ostatnich punktów, które są rozliczane w zależności od liczby przepracowanych godzin i jest dostępny wyłącznie dla licencjonowanych użytkowników.

Anakonda Online

Dla tych wszystkich, którzy z różnych względów nie będą chciały lub mogły używać naszego pakietu w swojej sieci, proponujemy usługę w formie hostingu. Jest to również oferta skierowana do firm małych, jedno lub kilku osobowych nie posiadających sieci. Umożliwia to tym firmom korzystanie z rozwiązań do tej pory dla nich niedostępnych. Dla niewielkich firm, korzystających z naszego serwera, koszt wdrożenia zaczyna się już od 2.000 zł netto.

Na naszym serwerze instalujemy bazę danych i serwer Anakonda. Dane są dostępne z dowolnego miejsca na świecie, które ma podłączenie do Internetu.

W ramach usługi gwarantujemy:

  • bieżącą obsługę operatorów,
  • instalacje nowych wersji,
  • usuwanie błędów w oprogramowaniu,
  • wykonywanie kopii bazy danych.

Konfiguracja serwerów innych usług OpenSource

Nasza firma prócz systemu Anakonda instaluje również inne programy. Mowa tu o innym oprogramowaniu dostępnym przez Open Source, które jest powszechnie stosowane na całym świecie.

Instalujemy między innymi:

Mantis Bug Tracker – popularny i dość rozbudowany program do kontroli błędów i zagadnień planowanych. Jest on wieloplatformowy – niedawno została uruchomiona jego wersja mobilna. Mantis pozwala kontrolować pracę poszczególnych osób nad konkretnymi projektami i ich podzadaniami. Ma również prostą analizę czasu w postaci wykresów Gantta. Jest on dostępny również w polskiej wersji językowej.

Feng Office – bardzo rozbudowany portal do pracy grupowej. Pozwala trzymać informacje o kontrahentach, ich pracownikach czy ustaleniach z nimi. Ułatwia organizowanie spotkań oraz pozwala na trzymanie notatek i dokumentów w dobrze ustrukturyzowanej postaci.

Bacula – to w pełni opensource’owe środowisko do zarządzania kopiami zapasowymi, odtwarzaniem i weryfikacji danych. Jest ona bardzo elastycznym narzędziem, które pozwala zautomatyzować nawet złożone procesy kopiujące. Działa na wielu różnych nośnikach – płyty CD, taśmy czy dyski twarde. Koszt jej wdrożenia jest wielokrotnie niższy niż porównywalnych programów na licencji komercyjnej. Instalujemy i konfigurujemy zarówno centrum zarządzające Baculi, jak i odpowiednie oprogramowanie na poszczególnych stacjach Klienckich.