Collapse AllExpand All

Chapter 11. Przepływ dokumentów

Moduł "Przepływ dokumentów" umożliwia firmie sprawne przekazywanie dokumentów w formie elektronicznej pomiędzy uprawnionymi operatorami w celu akceptacji formalnej, merytorycznej i rachunkowej oraz archiwizację zgodnie z wymaganiami. W obiegu dokumentów wybrani operatorzy odpowiadają za różne etapy procesu. Odpowiednie obsłużenie etapów w Anakondzie niweluje ryzyko pomyłek ze strony człowieka, optymalizuje czas obsługi dokumentów. Finalnie pozwala analizować poprawność i usprawniać procesy w ramach organizacji, stanowi sekretariat i archiwum dokumentów. Moduł może obsługiwać różne zagadnienia, jak np. delegacje służbowe, zamówienia wewnętrzne, rejestr dokumentacji w ramach umowy lub projektu, dokumenty przychodzące i wychodzące.

Na etapie wdrożenia administrator systemu powinien zdefiniować parametry obsługi procesów, co zostało szczerzej omówione w poniższych podrozdziałach.

Aby otworzyć moduł "Przepływ dokumentów" należy w oknie głównym wybrać przycisk "Przepływ dokumentów" lub nacisnąć klawisz <F10>: