Collapse AllExpand All

2.2.13. Rachunki ROR

System Anakonda umożliwia rejestrację wielu rachunków bankowych wybranemu pracownikowi.

Aby rejestrować rachunki bankowe pracownika należy w oknie "Podtabele danych osobowych" dwukrotnym kliknięciem wybrać podtabelę "Rachunki ROR". System wyświetli okno "Rachunki bankowe pracownika .....":

Uwaga! Suma wartości kolumny "Procent" musi być równa 100 - system to kontroluje.

Okno umożliwia skorzystanie z następujących funkcji:

  1. Dodawanie nowego rachunku ROR

    Aby dodać nowy rachunek ROR należy w ostatnim wierszu okna edytować kolumnę "Numer rachunku"

    Jeżeli chcemy zapisać wprowadzone zmiany należy z Menu wybrać polecenie "Rachunek" ---> funkcję "Zapisz zmiany" lub nacisnąć klawisz <F5> lub z paska skrótów wybrać ikonę

    W tym samym oknie możemy edytować dane poprzedniego (Menu ---> Pracownik---> Poprzedni pracownik lub klawisz <F11> lub ikona )lub następnego Pracownika (Menu ---> Pracownik ---> Następny pracownik lub klawisz <F12> lub ikona )

    Inny pracownik - dostępna pod przyciskiem , klawiszem <Ctrl+S>, bądź w menu "Czynność" jako "Inny pracownik", umożliwia wybór innego pracownika którego zatrudnienia ma edytować Anakonda

    Uwaga! Podczas zmiany pracownika wybrać można tylko pracowników którzy zostali wcześniej zfiltrowani w kartotece osobowej.

  2. Usuwanie rachunku ROR

    Aby usunąć wiersz z rachunkiem ROR należy zaznaczyć go na liście w oknie "Rachunki bankowe pracownika ....", a następnie z Menu wybrać polecenie "Rachunek" ---> funkcję "Usuń" lub nacisnąć klawisz <Num -> lub z paska skrótów wybrać ikonę . System zażąda potwierdzenia chęci usunięcia rachunku:

    Potwierdzamy usunięcie wybierając "Tak" (klawisz <T>) lub rezygnujemy naciskając "Nie" (klawisz<N>)

  3. Drukuj listę rachunków

    Aby wydrukować listę rachunków ROR widoczną w oknie "Rachunki bankowe pracownika ..." należy z Menu wybrać polecenie "Rachunek" ---> funkcję "Drukuj" lub nacisnąć klawisze <Ctrl> + <P> lub z paska skrótów wybrać ikonę . System wyświetli okno typowe dla opcji wydruku

    Standardy systemu Anakonda związane z wyborem opcji wydruku zostały opisane w niniejszej dokumentacji w rozdziale "Samouczek" --> "Opcje wydruku"

    Zaznaczamy interesujące nas opcje, a następnie potwierdzamy wydruk naciskając "OK" lub rezygnujemy wybierając klawisz "Anuluj"