Aby skorzystać z działu "Serwis-Naprawy" należy w oknie głównym programu wybrać dział "Sprzedaż" lub nacisnąć klawisz <F3>, następnie wybrać dział "Serwis" lub nacisnąć klawisz <F9> a następnie wybrać przycisk "Naprawy" lub nacisnąć klawisz <F3>.
System wyświetli okno: "Kartoteka napraw":
Wypełniając odpowiednie pola, a następnie naciskając klawisz <F3> lub ikonę lub z Menu wybierając polecenie "Naprawa" ---> funkcję "Filtruj" spowodujemy wyświetlenie listy napraw wg filtra, który wprowadziliśmy. W polach do filtrowania możemy skorzystać z okien wyboru naciskając klawisz <F1>. Zaznaczając checkbox "Czy naprawione"
Okno "Kartoteka napraw" oferuje nam również możliwość:
Wyszukiwanie napraw.
Okno "Kartoteka napraw" oferuje nam również możliwość wyszukania napraw lub naprawy według konkretnego warunku wyszukiwania. Jest to szczególnie użyteczne w przypadku, kiedy w bazie programu wprowadzona jest duża ilość napraw.
W tym celu z Menu wybieramy polecenie "Naprawa" --->funkcję "Filtruj" lub ikonę lub naciskamy klawisz <F3>, co powoduje pojawienie się okna "Kartoteka napraw".
Lista napraw spełniających podane kryterium pojawi się w oknie "Kartoteka napraw".
Drukowanie listy napraw.
Chcąc wydrukować listę napraw widoczną w oknie "Kartoteka napraw" należy z Menu wybrać polecenie "Naprawa" ---> funkcję "Drukuj listę" lub ikonę lub nacisnąć klawisze <Ctrl> + <P>. Spowoduje to pojawienie się okna opcji wydruku.
Standardy systemu Anakonda związane z wyborem opcji wydruku zostały opisane w niniejszej dokumentacji w rozdziale "Samouczek" --> "Opcje wydruku".
Po zaznaczeniu interesujących nas opcji potwierdzamy chęć wydruku naciskając "OK" lub rezygnujemy wybierając "Anuluj".