W systemie istnieją powiadomienia, które wysyłane są automatycznie dla zdefiniowanych odbiorców w przypadku spełnienia pewnych warunków. Więcej o powiadomieniach przeczytać można w dokumentacji użytkownika w dziale Administracja/Powiadomienia.
Używając skrótu klawiszowego <F6>, ikony z menu podręcznego lub funkcji "Pozycje" z menu "Powiadomienie" w oknie edycji powiadomień otworzymy okno edycji pozycji powiadomienia:
W oknie edycji pozycji powiadomień można zdefiniować w jakim przypadku powiadomienie zostanie wysłanie do adresata. Aby to zrobić należy zedytować wybrany wiersz w kolumnie "Powiadomienie" wpisując kod warunku, lub przy pomocy skrótu klawiszowego <F1> otworzyć słownik w celu wyboru warunku z listy:
Typy powiadomień w systemie Anakonda:
B0001 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku przewidywanej blokady kontrahenta oddzielnie dla płatności gotówkowych i przelewowych
B0002 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku założenia blokady kontrahenta
B0003 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku zdjęcia blokady kontrahenta
B0004 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku ręcznego zdjęcia blokady kontrahenta
B0005 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku przekroczonego terminu ważności receptury dla artykułu
B0006 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku dodania, usunięcia, bądź zmiany stanu receptury
B0007 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku wykonania funkcji harmonogramu o nazwie fs_wysylanie_pdf_dla_przewoznikow
D0001 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku błędów w dekretacji dokumentów magazynowych lub dokumentów sprzedaży (faktur, korekt) podczas wykonywania funkcji harmonogramu fs_dekretuj_i_zamknij_dowody_sprzedazy oraz fs_dekretuj_i_zamknij_dowody_magazyny.
E0001 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku wystąpienia zmian w dowodach dostaw w związku z importem zamówień z pliku XLS
HA001 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku gdy funkcja harmonogramu zakończy się błędem
KP001 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku zmiany stanu pracownika
KP002 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku zmiany zawieszenia pracownika
P0001 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku wystąpienia zmian w sumach produkcji w związku z importem zamówień z pliku XLS
RE001 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku zmiany stanu reklamacji na "Rozpatrywana"
RE002 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku zmiany stanu reklamacji na "Uznana" lub "Nieuznana"
S0001 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku wystąpienia braków i różnic w związku z importem zamówień z pliku XLS
S0002 - Powiadomienie zostanie wysłane w przypadku wystąpienia braków i różnic w związku z importem zamówień z pliku XML
Po wybraniu dogodnych dla nas pozycji należy uzupełnić opis pozycji wedle uznania, oraz wybrać oddziały których będą dotyczyły powiadomienia.
Uwaga! Uzupełnienie wiersza w kolumnie Oddział znakami ** spowoduje wybranie wszystkich oddziałów.